Δεν είναι μόνο η καινοτόμος για την εποχή πατέντα που καθιέρωσαν την παρουσία του Schweppes στην αγορά, μεγάλο ρόλο έπαιξε και η μεγαλοπρεπής προώθηση του. Η πολυτελής γυάλινη φιάλη του, το απλό και επιβλητικό λογότυπό του στο χρώμα του σαφράν και οι εμβληματικές προωθητικές κατασκευές σε εκθέσεις και συνέδρια της εποχής έδωσαν το στίγμα στον καταναλωτή ότι αυτό είναι ένα είδος προσιτής πολυτέλειας για όλους τους ενήλικες.
Με το πέρασμα των χρόνων η Schweppes εμπλούτισε το πορτφόλιο της και στις μέρες μας προσφέρει προϊόντα σε απίστευτες γεύσεις όπως τα Schweppes Lemonade, Orangeade, schweppes mastic & Pink Grapefruit. Παράλληλα, η σειρά που λανσάρει η εταιρεία με Mixers για μοναδικά κοκτέιλς αγαπήθηκε όσο καμία από τους bartenders σε όλο τον κόσμο.
Η τελευταία καμπάνια της εταιρίας με όνομα «Η απόλαυση θέλει χαρακτήρα», αποτελείται από ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας, με τηλεοπτικές διαφημίσεις, αφίσες, digital spots και outdoor activities. Στόχος της καμπάνιας είναι να μας υπενθυμίσει ότι μπορούμε απολαμβάνοντας το αγαπημένο μας Schweppes είτε ως ανθρακούχο ποτό είτε σε cocktail μπορούμε εύκολα να δώσουμε χαρακτήρα στην στιγμή, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας και όπου και αν βρισκόμαστε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου